Perjantai-ilta, pimeää, vettä sataa. Ei huvita lähteä mihkään. Enkä lähdekään. Olen latailemassa Simpsonien toista tuotantokautta, enkä malta odottaa. Keltaisen perheen elämää on NIIIIIN mukava seurata. Pääsee arjen koukeroista aina hetkeksi eroon kun laittaa Simpsonit pyörimään. Homer on yksi ehdoton suursuosikkini Mr. Burnsin ohella. Netissä on varsin hauskoja pätkiä Simpsonien ääninäyttelijöistä. Uskomatonta miten yhdellä ihmisellä voi olla niin monta erilaista ääntä. Ammattimiehiä... ja naisia.

Tänäänkin on pätkinyt päässä. Aamulenkin jälkeen kotiin tullessani olin aivan pihalla. Seisoskelin pitkään keittiössä aivot jumissa, että mitähän ihmettä minun pitikään tehdä. Laitoin ruokaa... hellat jäivät päälle. Haistelin ihmeissäni, että missähän palaa. No omassa keittiössähän se käry leijaili. Olen pistänyt teevedet kiehumaan ja unohtanut juoda sitä teetä ym ym. Joko se dementia alkaa iskeä.

Hmm, minulla oli vielä jotain sanottavaa... hmm... noh, en minä tähän hätään sitä muista...

-Paha "taju kankaalla" Vaatturi-