Perjantai hyvällä mallillaan ja sisäinen roikalehtimiskelloni kilisee hurjana. Viikko on mennyt niin nopeasti, että en edes taida sitä vielä käsittää.

Eilen katselin valehtelematta 10 tuntia Sopranoseja putkeen. Kun vihdoin ja viimein menin nukkumaan, olivat unetkin sitten taas sitä luokkaa, että telkun ääressä on vietetty aikaa. Näin aivan kummallista unta, jossa itse olin maailman nopein uimari. Kaikki kadut olivat kuin uimahallin altaista tehtyjä ja siellä me sitten uitiin. Unessani pyöri myös jos jonkinsortin italialaista hyvin pukeutunutta sössöttäjää, turhia tv-julkkiksia, sekä yksi big brother talon asukkikin. Yritin selittää monille heistä, kuinka olen nopea uimaan, mutta lähes jokainen vain nauroi ja piti pilkkanaan. Sitten BB-Olli nykäisi minua hihasta ja antoi laatikollisen tennispalloja. Niillä minä sitten hiki päässä viskelin epäuskoisia italiaanoja ja turhia tv-julkkiksia. Lopussa olin niin väsynyt, että etsin jotain juomaa kuin eksynyt aavikolla. Vihdoin törmäsin Frederikiin ("laulaja"), joka tarjosi minulle oluen. Olut helmeili suuressa kolpakossa ja näytti elämää paremmalta. Mutta... kun otin pienen huikan, ei olut maistunutkaan miltään. EI, jano ei lähtenyt vaikka kuinka ryystin parta vaahdossa. Sitten heräsin. Jano on ollut koko päivän, niin henkinen kuin fyysinenkin.

Taitaa olla parempi pitää tänään vapaata idioottilaatikosta. Taitaa olla hyväksi jos kävisi vähän ulkoilemassakin. Voisi ulkoilla tuohon lähikioskille ja napata päkki nallelimsaa mukaansa. EI! Pois pahat ajatukset! Olen sekoamassa... ;)

-Paha "cosa nostra" Vaatturi-